Service en onderhoud

EgroService heeft een eigen storingsdienst die 24 uur per dag paraat staat om je te helpen. Onze monteurs lossen de problemen aan de installatie altijd snel en vakkundig op. Het kan hierbij gaan om schadereparaties, maar ook storingen aan de toegangscontrole- en beveiligingssystemen. Wij repareren direct. Veiligheid gaat immers voor alles. Maar indien gewenst, maken we eerst een heldere offerte zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Service en Onderhoud

Onder onderhoud verstaat EgroService de controle op de goede werking en het onderhouden van de toegangscontrole- en beveiligingssystemen. De monteur kijkt de poort na, stelt af en smeert de onderdelen die daarvoor in aanmerking komen en welke van invloed zijn op de bedrijfszekere werking. Daarnaast verricht de monteur meteen, indien mogelijk, kleine herstelwerkzaamheden.

Door het afsluiten van een onderhoudsovereenkomst, ben je altijd verzekerd van goedwerkende producten. De levensduur wordt hiermee aanzienlijk verlengd. Wel zo prettig én voordelig.

 

Het gemak van een onderhoudscontract

Met een onderhoudscontract bent u het gehele jaar verzekerd van een veilige en optimaal functionerende poort. De poort krijgt minimaal eenmaal per jaar een onderhoudsbeurt. Hiermee voldoet uw poort aan de wettelijke voorschriften en realiseren we een betrouwbare en veilig functionerende installatie.

De voordelen van onze onderhoudscontracten

Vermindert risico op storingen of onveilige situaties

Een periodieke statuscontrole voorkomt problemen en onveilige situaties.

Garantie dat u voldoet aan gestelde regelgeving en normering

Met een jaarlijkse inspectie en onderhoudsbeurt door een van onze monteurs voldoet uw installatie automatisch aan de norm. Tijdens een onderhoudsbeurt stelt de monteur een onderhoudsrapportage op. En in overleg én goedkeuring van kosten worden kleine reparaties meteen uitgevoerd.

Verlengen van levensduur van uw installatie

Door uw poort goed te onderhouden verlengt u de levensduur en betrouwbaarheid van de installatie.

Bespaar tijd en geld en beperk onveilige situaties

Wij zijn graag duidelijk over wat u krijgt bij een onderhoudscontract. De monteur controleert en onderhoudt bij een onderhoudscontract minimaal eenmaal per jaar de installatie. De kans op onverwachte reparaties en het tijdelijk buiten gebruik zijn van uw installatie wordt hierdoor verkleind. Het bespaart u kostbare tijd, geld en beperkt u onveilige situaties. De kosten voor de reparaties zijn niet inbegrepen in het onderhoudscontract.

Voorrang bij storingen

Kiest u voor een responstijd bij uw onderhoudscontract dan krijgt u voorrang op uw storingsmelding. Onze monteur is gegarandeerd binnen de responstijd ter plaatse.

24/7 storingsdienst

Kiest u voor een responstijd dan kunt u gebruik maken van onze landelijke storingsdienst die 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar is.

Essentiële onderdelen

Met jaarlijks onderhoud houdt de monteur nauwkeurig bij welke onderdelen mogelijk aan vervanging toe zijn. De meest gangbare essentiële onderdelen houdt EgroService op voorraad zodat snel gehandeld kan worden in geval van storing.

Meer weten? Neem contact op voor een persoonlijk onderhoudsadvies.

x

Producten en diensten